Klacht: Mevrouw zakkenvuller-Ross met nep Balayage

op 05 augustus 2016 over She-ross Almere in de categorie Kappers

Uit ervaring kan ik zeggen dat mevrouw Ross een zakkenvuller is. Het haar wordt ZEKER niet geverfd op de manier hoe jij het wil. Zij gebruikt geen technieken en het is een kwestie van smeren, lang….heel lang wachten en uitspoelen. Vlak daarna probeert zij de droogheid te verbloemen met conditioner, maskers en stijlen. Thuis zal het haar bij kammen breken en er niet uitzien. Eigenaresse loopt er bij weg, gaat andere klanten helpen (om zakken te vullen), vergeet haar klant, roddelt over anderen, gaat eten en 5 uur later mag je minimaal 150 à 180 euro betalen. Mensen wees gewaarschuwd!!!!! SheRoss, my ass!!!! Ik had het geld nog liever als bekeuring voor te hard rijden gehad. Dit is echt sneu geld met dood haar.

Geld teruggeven kent deze zakkenvuller niet. Maar goed dat ik veel meiden in Almere ken die nu gewaarschuwd zijn. May she burn in hell!!!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over She-ross Almere

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over She-ross Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CindyPoort