Klacht: Mevrouw, Mijnheer

op 23 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik had gisteren een mail van blokker gekregen en daar waren veel dvd’s die in solden waren. Ik had er een paar aangeduid en wilde die bestellen, maar dat ging niet, ik moest mij eerst aanmelden als nieuwe klant.
Alles ingevuld maar kon niet doorgestuurd worden, postcode en adres werd niet aanvaard, maar ja ik woon in belgie maar dat kon ik niet aanduiden, bijgevolg ik heb spijtig niets kunnen bestellen en er waren er bij die ik zo graag had.Kan U dat Voor mij in orde brengen, zodat ik ze toch nog kan bestellen.Mijn adres is :Anne-Marie Bracqué , Hoge Bokstraat 98 , 9111 Belsele , OOst-Vlaanderen Belgie.

Dat U mij kunt helpen en voor mij de gegevens invult, een mail stuurt zodat ik toch nog kan bestellen.
Vriendelijke groeten
Anne-Marie

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 24 januari 2014 om 13:33 geantwoord

Datum: 24-01-2014
Afdeling: Klantenservice
Contact: e-mail

Onze excuses. Ik vind het erg vervelend dat het niet lukt om de dvd's te bestellen.
We willen dit graag voor je oplossen, maar ik raad je wel aan om contact op te nemen met het hoofdkantoor in België. Dit is namelijk een ander kantoor dan in Nederland, en zij kunnen je zeker verder helpen.

Je kunt ze bereiken via:
Blokker België NV
Antwerpsestraat 36
B-2500 in Lier
Telefoonnummer: 0032 - 32882200

Onze excuses voor het ongemak!

Groeten,
Suzanne
Klantenservice Blokker

Alle klachten die gemeld zijn door Ramboke