Klacht: mevrouw

op 14 januari 2014 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Beste mevrouw/ mijnheer,

Ik ben niet zo iemand die snel een briefje stuurt over een klacht of zo maar er mioet mij nu toch wel iets van hethart.
Ik heb vorige week van jullie een cadeaubon gekregen van € 5 omdat ik deze maand jarig bent.
Nou altijd leuk.
Ik ga afgelopen zaterdag naar de ici paris winkel in de Oosterhof en ik dacht nou laat ik gelijk mijn bon even inwisselen.
Ik neem een fles bodylotion met papaja/ mango uit het schap en loop hiermee naar de kassa.
Zegt de verkoopster tegen een andere verkoopster: is dit een verjaardagsbon.
Ja zegt de andere tegen en haar en tegen mij zegt ze dat kan niet hoor want die is maar € 4,50
Trouwens zegt ze de kassa gaat niet open voor een bedrag onder de € 5.
Nou ik heb nog nooit zo iets vreemds gehoord.
Ben ook de winkel uitgelopen en heb niets gekocht.
Is het de bedoeling dat je de bon alleen in kan leveren als je een dure uitgave doet of zou het niets uit mogen maken.

Marianne van der Gaag
Hammerfeststraat 9

3067 DC Rotterdam

een reactie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

3 jaren geleden - Beste klant, Om uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, nodigen wij u uit om rechtstreeks contact te nemen met onze Infolijn per mail naar info@iciparisxl.nl of telefonisch via het nummer 0800/022.80.09 Met vriendelijke groet, Het ICI PARIS XL team

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ICI Paris XL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door binga