Klacht: Mevr. E. Kuperus-Vrind

op 19 december 2012 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Heb geprobeerd om van de KPN het product alles-in-een te nemen. Was vast gesteld op 19 dec. ik heb dit veranderd in 17 dec. was geen probleem. bevestiging hiervan gekregen.
Later werd ik gebeld dat ze vergeten waren om het signaal ook mee te laten verhuizen, (Ik heb nl IDSN en dat kan dan niet meer???) op die datum en dat ook de 19 dec niet meer vrij was dat het ergens eind dec. werd. Heb toen gezegd dat ik dan alles annuleerde. 10 min. werd ik weer gebeld, het werd toch 17 dec. Die dag om 14.00 uur komt een monteur en na een kwartier kon hij mij al melden dat het signaal niet door kwam. Hij kon alles wel installeren maar niet aansluiten.
We hebben beide geprobeerd door te telefoneren om toch het voor elkaar te krijgen dat het signaal wel die dag doorkwam, maar dit lukte niet, Ik was zo kwaad en heb gezegd dat ik de helboel annuleerde en van dit gebeuren afzag.
Monteur was het met mij eens en heeft alles geannuleerd en doorgegeven dat het signaal dus niet meer veranderd hoefde te worden en alles bij het oude moest blijven.
Maar wat gebeurd er dinsdag 18 dec s’middag had ik opeens geen telefoon meer, weer gebeld en ja hoor ze hebben het veranderd, dus ik zit nu zonder telefoon.
Geen mogelijkheid om het om te zetten ja tussen 1 en 5 dagen word ik weer aangesloten zoals vanouds.
Wij hebben een bedrijf ( een drankenhandel) wij zitten voor Kerst, drukke tijd!!! IK KAN NIET ZONDER TELEFOON!!!!!!!!!!!

Per direkt worden aangesloten

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Vaste Telefonie in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Cupido60