Klacht: meubels

op 21 juli 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb meubels gekocht bij leen afgelopen woensdag zouden ze bezorgt worden tussen 18.00 uur en 20.00 uur geen meubels konden het niet vinden naar huis gegaan volgende dag tussen 15.00 uur en 18.00 uur daar komen ze om 21.00 met de meubels wij blij maar eethoek salon tafelen dressoir maar niet de bank 4stoelen voor de eethoek twee verschillende twee leren en twee stoffen dozen kapot aan alle kanten open twee stoelen beschadigd alles weer meegenomen terwijl ik goed behandeld was bij leen in veenendaal volgende dag bankstel door de stofveerders prima lui goed verpakt en ook zij hadden geen goed woord over hun collega,s jammer leen ik zelf heeft dit werk 40 jaar gedaan ik zou het vreselijk vinden om zo bij me klanten te komen leen leen neem zelf de bezorgdienst weer in handen want dit kost je klanten en dat zou heel jammer zijn afz h. wittenberg u mag me hier over bellen 06/20632757

Gewenste Oplossing:

ik hoop dit nooit meer mee te maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door h.wittenberg@casema.nl