Klacht: Meterstanden

op 09 februari 2018 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik wil mij meterstanden via de website doorgeven. De website pas ongevraagd de meterstanden aan naar een andere veld. Ik heb rond 13;)0 via de chat contact opgenomen (telefonisch is niet mogelijk). Ik heb nog geen oplossing/hulp ontvangen. Ik heb contact met ene Joey maar die snepat er zelf ook niet veel van en is niet echt probleemplossend bezig.

Kan iemand mij ajb helpen om simpelweg de meterstanden te registreren omdat de website van Oxxio eea doorelkaar husselt?

Problem oplossen en sta klanten eens te woord ipv via chat of een terugbelafspraak over 4 dagen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

8 maanden geleden - Beste heer Bijmolt, bedankt voor jouw klacht op klacht.nl. Wat zonde dat het nog niet gelukt is om de meterstanden door te geven, omdat we de meterstanden omdraaien. Dit is zeker niet de bedoeling. Wil je de juiste meterstanden aan mij doorgeven? Dan zorg ik ervoor dat we dit in de juiste volgorde verwerken. Het is helaas niet mogelijk om voor deze vraag nog telefonisch contact met ons op te nemen. Daarom bieden we je graag de mogelijkheid om via Facebook, Twitter of chat je vraag aan ons te stellen. Onze excuses voor het feit dat mijn collega Joey je niet verder heeft kunnen helpen. Groet, Audrey Oxxio Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 12 februari 2018 om 14:35 geantwoord

Beste heer Bijmolt,

Groet, Audrey
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RonaldBij