Klacht: Meter verwisselen naar slimmemeter

op 12 augustus 2016 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Ze zijn 2 keer aan de deur geweest van STEDIN. nu lag er een kaartje in de brievenbus dat ik binnen 3 dagen contact moest opnemen met STEDIN anders gaan ze een steekproef doen? wat moet ik me hier bij voorstellen van deze steekproef. gaan ze dan zonder toestemming naar binnen ?, k heb psygische klachten daar ben ik voor in behandeling, STEDIN is hier van op de hoogte. Maar wat houd een steekproef nu precies in? nu las ik dat ze in 2017 in mijn wijk zijn om slimme meters te plaatsten , is het mogelijk dat ze dan de Slimme meter komen plaatsen in 2017?

Ik heb nu niet de moet om mijn afspraken na te kunnen komen met STEDIN en met andere afspraken. is het mogelijk dat STEDIN in 2017 de slimme meter komt plaatsten want dan ben ik ook verder met mijn behandeling bij het GGZ en zal dan wel beter in mijn met mijn gaan?. nu heb ik zoveel aan mijn hoofd dat ik heel veel dingen niet bij kan houden, ik slik ook 10 pillen per dag om me rustig te houden, S, nachts slaap ik heel slecht ondanks dat ik slaappillen slikt ,ik heb in 2013 een Tia gehad en daarna epilepsie aanvallen gehad waar ik nu onder behandeling bent in het Langeland ziekenhuis Zoetermeer. mijn excuus voor het ongemak maar op dit moment lukt het niet om mijn afspraken na te komen .ik ben er voor in behandeling bij mij Psychiater en de Arts van het Langeland ziekenhuis. ik merk ook dat mijn gezondheid elke dag minder wordt en daar ga ik voor naar de huis arts als ze terug is van Vakantie of naar het Langeland ziekenhuis of naar de Psychiater, want op deze manier kan het niet door gaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stedin over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Karper46pond

7 maanden geleden - wat doen jullie met deze klacht ?nemen jullie nog contact met STEDIN ? of word er verder niks aan gedan zo dat ik niet weet hoe STEDIN op deze klacht reageert ?

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 15 augustus 2016 om 15:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl. Hierin geeft u aan dat er een afspraak was voor het nakijken van uw elektriciteitsmeter, er stond een steekproef gepland. U was niet aanwezig en vraagt naar andere mogelijkheden voor het plaatsen van de slimme meter.

Wij begrijpen dat het door omstandigheden soms moeilijk is een afspraak door te laten gaan. Dit is geen enkel probleem, uw gezondheid staat voorop!

Op 12 augustus hebben wij een poging gedaan bij u langs te gaan voor een steekproef aan de elektriciteitsmeter. Dit houdt in dat een aantal meters uit een serie worden uitgekozen om na gekeken te worden. Dit moet per serie regelmatig gebeuren om de werking van de meter te controleren. De te controleren meters worden willekeuring gekozen.

Wanneer uw meter hiervoor wordt uitgekozen zullen wij twee pogingen tot bezoek doen, zoals wij ook bij u gedaan hebben. Wanneer u beide keren niet thuis bent, zeggen wij de afspraak af en zullen we een andere klant met de zelfde meter aanschrijven. Wij zullen dus niet meer bij u langskomen naar aanleiding van de steekproef.

In uw wijk is de slimme meter nog niet aangeboden en er is hier ook nog geen planning voor bekend. Wanneer er een planning voor uw wijk gemaakt wordt, zal u hier vanzelf van op de hoogte gebracht worden. U ontvangt dan een brief met een afspraak.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Nicole