Klacht: meter toont alleen hoog verbruik en schakeld niet naar laag verbruik/

op 17 februari 2018 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 12-2 gebels met stedin Dhr Vriendjes gesproken zou een klachten formulier maken meterstanden door gegeven zal bin 48 uur horen wanneer een monteur kan komen nu 5 dagen verder nog steeds niets gehoord geen mogelijkheid om met stedin een email te zenden.

Gewenste Oplossing:

Als probleem opgelost is en ik schadevergoeding krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door faheck