Klacht: Met Voucher duurder uit?

Frits V op 18 november 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Voucher = 39,–
Hotelkamer (comfort Plus) in Hotel Marijke in Bergen op 16-12. Dan begint het: weekend toeslag van € 20,–, vier sterren toeslag van € 10,– plus een ontbijt voor twee personen a €15,– = €30, reserveringskosten van € 5,– en een kamertoeslag van € 15,–. Totaal € 80,– De bijkomende kosten PLUS de voucher zijn dus € 119,–.
Als je gewoon de kamer op de site van het hotel boekt betaal je € 98,80. Dat scheelt meer dan € 20,–!! Wat is nu het voordeel, of valt dat alleen aan de kant van Fletcher? Liever de €39 kwijt dan nog € 80,– bijbetalen dus. Jammer Fletcher, maar dit was bijna, maar nooit meer

Dat ze zo eerlijk zijn om de prijzen gewoon te laten zien zodat je goed kan vergelijken en zien dat ze het slim spelen. Hun kant op helaas

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:24 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door