Klacht: Met valse voorwendselen contract getekend

op 11 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo ik wil mijn klacht kwijt over een medewerkster (Medewerksnummer: 00022965) van een T-Mobile shop in de spuistraat in Den Haag. Ik kwam net terug van vakantie waar mijn telefoon kapot ging. Ik was samen met een vriend wat gaan oriënteren of er een leuke aanbieding was voor een nieuwe telefoon ook al wetend dat mijn contract bijna of al was verlopen. Mijn contract bleek al verlopen te zijn en volgens de medewerkster was mijn contract automatisch verlengd met een jaar omdat ik niet op tijd had opgezegd. Volgens mij en volgens die vriend kan en mag dat helemaal niet en kan het alleen maar per maand verlengd worden als je niks doorgeeft. Maar mevrouw bleef het keihard volhouden dat het zo was en bleek ook aardig overtuigd van haar zelf. Of ze kon heel goed acteren of ze wist het echt niet (wel heel dom als je bij tmobile werkt) Maar ik geloofde haar uiteindelijk. En ik had nog steeds een nieuwe telefoon nodig en omdat me net verteld was dat ik er nog een jaar aan vast zat heb ik maar een nieuw contract getekend wat ze mij aanbood en wat het beste bij mijn bel gedrag hoorden. Ook al dacht ik dit is wel duur dit kan ik via een actiesite bv gsmtopdeal veel goedkoper krijgen. Dit abonnement kost me €57 (vorige contract was €22,50 bij gsm topdeal) Ik bleef toch wantrouwend en heb aan paar mensen om heen gevraagd of dat zo is wat die mevrouw zij. Volgens hun bleek het niet te kunnen. Om er helemaal zeker van te zijn heb ik tmobile gebeld en bleek dat het Indd niet zo was. Volgens de klantenservice konden zij niks doen en moest ik het verder in de winkel oplossen. Toen ben ik terug gegaan naar de tmobile shop om haar daarmee te confronteren en om mijn contract ongedaan te maken of een korting te eisen. Bleek ze ineens aan geheugen verlies te lijden en volgens haar had ze nooit gezegd dat mijn contract een jaar verlengd was. Alleen en alleen omdat zij zei dat ik nog een jaar aan mijn contract zat en ik een nieuwe telefoon nodig had heb ik dat abonnement genomen anders had ik nog rustig verder gekeken en een goedkoper abonnement gekozen elders.

Groeten van een trouwe tmobile klant die ze nu zeker kwijt zijn

Korting op me abonnement

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samuel