Klacht: met trillende benen

op 08 november 2012 over Incasso Result te Meerkerk in de categorie Incassobureaus

ik ben op een manier aangesproken door mevrouw X die niet past bij de 21 eeuw, ik ben een monteur bij mij vader zijn installatie bedrijf, ik heb geen inzicht in zijn administratie, op een dag wordt ik gebeld door mevrouw X die mij op een zeer dreigende toon vertelde dat er facturen open stonden en dat deze met ernstige spoed betaald moesten worden, ik heb deze mevrouw toen ook al gezegd dat ik daar niet over ga en heb haar toen het nummer van de zaak gegeven, maar de mevrouw in kwestie bleef mij bellen deze keer met de mededeling dat ik wel over de finacien ging, ik heb haar toen gezegd dat dit niet zo is en haar gevraagd hoe zij aan deze informatie komt, maar een antwoord uit de mond van mevrouw X krijgen is een onbegonnen werk, later ben ik uitgemaakt voor dief, en “mijn” organisatie zou een dieven bende zijn,

het liefst het directe ontslag van mevrouw X want dit soort uitspraken kan je niet doen vind ik, maar als er op een serieuze manier zou vergaderd worden over haar functioneren zou ik dat al een flinke stap vinden, dit is toch niet de manier waarop wij met elkaar om te dienen gaan in de 21 eeuw?

Alle klachten die gemeld zijn door Basz.-