Klacht: asociaal gedrag mw X

op 17 juli 2014 over Incasso Result te Meerkerk in de categorie Incassobureaus

Had een klein probleempje met een internetaanbieder[ bedrag van 133 euro] waar hebben we het over. zelf even gebeld met internetaanbieder en probleem binnen 5 min opgelost.Ik was inmiddels verhuist naar het buitenland vandaar de miscommunicatie.
Maar het ZEER asociale gedrag en taalgebruik van deze [wil het geen eens mw noemen maar ongeleid en asociaal projectiel genaamd X] slaat echt helemaal nergens op.
Ze begint over zaken waar ze zich helemaal niet mee moet bemoeien en dreigen met dit en dat en failisement aanvragen.waar is dit projectiel mee bezig,je zal zo,n monster in dienst hebben goede reklame voor je bedrijf is het allerminst.
Ben absoluut niet onder de indruk van haar geratel ik moest er later zelfs smakelijk om lachen dat mensen zich zo kunnen verlagen tot dit niveau.
Het zou een goede zet van haar werkgever zijn om haar eens op gedragscursus te sturen.

Het kleine probleempje is inmiddels onderling met opgelost.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Incasso Result te Meerkerk

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Incasso Result te Meerkerk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door projectiel