Klacht: incasoresult meerker mevr X

op 04 maart 2013 over Incasso Result te Meerkerk in de categorie Incassobureaus

Ik heb ook met deze mensen te maken gehad het is gewoon weg een onmens die niet voor rede vatbaar is. Zij heeft een verschrikelijke groete bek tegen mensen en wil werkelijk niks met je regelen. mevr X moet prive wel een heel rot leven hebben aangezien ze zo geniet van het feit dat ze het mensen zo moeilijk maakt. Dit vreselijke creatuur van een onmens heeft geen gevoel of compassie voor de mede mens en is niet voor rede vatbaar het verbaasd mij ook niet dat dit bedrijf te vinden is onder klachten over hun werk wijze. Dit bedrijf maakt mensen liever kapot dan dat ze mee werken. Hun zijn er meer op uit om je de problemen in te werken dan dat er oplossingen komen. Ik zelf had mijn probleem niet veroorzaakt maar kwam voort uit een failisement wat mij heel veel geld heeft gekost. Gelukkig dat ik mijn schulden wel heb kunnen voldoen maar kun je dit niet ben je aan deze bloedzuigers overgeleverd. Die nergens voor open staan dan alleen hun eigen portomonee te vullen over de ruggen van hard werkend hollanders die getroffen zijn door de het politieken klimaat in deze tijd

Ik heb gewoon betaald al dacht zij dat het nodig was om mij failiet te laten verklaren.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Incasso Result te Meerkerk

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Incasso Result te Meerkerk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 033