Klacht: Met Simpel kun je niet communiceren

op 16 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb vanaf 6 juli een abonnement op Simpel. Sinds die periode kan ik NIET bellen, sms’en en internetten!!!!!! Het enige dat mij verteld wordt is dat er een technische storing is, waardoor niet alle gegevens naar de nieuwe SIM kaart kan worden overgezet en dat er aan wordt gewerkt.

Mijn geduld is nu echt op en ik wil dat dit wordt opgelost en Simpel voldoet aan hetgeen ze zeggen te bieden: simpel kunnen communiceren!!! Verder wil ik graag een vergoeding ontvangen voor dit zeer vervelende ongemak, de gemaakte telefoonkosten en het teveel betaalde abonnementsgeld wegens het niet kunnen communiceren.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:35 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jeanneke.rutten