Klacht: Met Simpel kun je niet communiceren

op 16 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanaf 6 juli een abonnement op Simpel. Sinds die periode kan ik NIET bellen, sms’en en internetten!!!!!! Het enige dat mij verteld wordt is dat er een technische storing is, waardoor niet alle gegevens naar de nieuwe SIM kaart kan worden overgezet en dat er aan wordt gewerkt.

Gewenste Oplossing:

Mijn geduld is nu echt op en ik wil dat dit wordt opgelost en Simpel voldoet aan hetgeen ze zeggen te bieden: simpel kunnen communiceren!!! Verder wil ik graag een vergoeding ontvangen voor dit zeer vervelende ongemak, de gemaakte telefoonkosten en het teveel betaalde abonnementsgeld wegens het niet kunnen communiceren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jeanneke.rutten