Klacht: MET PIJN IN DE RUG WAKKER WORDEN

op 19 mei 2021 over Auping in de categorie Bedden

beste meneer/mevrouw. op 19-08-2020 heb ik een aankoop gedaan bij bij Auping Villa Arena Amsterdam. Ik na wat uitleg de Cresto genomen. Na aankomst heb ik er twee weken op gelegen. ik werd ieder dag met rugpijn wakker. hiervoor ben ik terug gegaan naar de winkel en heb besloten om hem toch om te ruilen naar een VIVO. na aankomst heb ik er ongeveer 3 weken op gelegen en nog steeds met rugpijn wakker worden. Ik dacht dat het misschien te zacht was omdat ik een medium heb genomen. Dus ik besloot hem om hem om te ruilen naar een firm. tevergeefs na aankomst heb ik hem nu 3 maanden. tot de dag van vandaag wordt ik wakker met rugpijn. ik moet elke dag mijn rug kraken, wekelijks naar de fyshio. dit matras heeft mij 2000 euro gekost. dan verwacht toch wel echt kwaliteit. Ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geinformeerd. ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen

ben helemaal niet tevreden ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

Bericht van Auping

2 maanden geleden - Beste Dzulfiqar Kaushar, Bedankt voor je bericht aan ons. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart bij gebruik van jouw Auping matras! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit kenbaar te maken aan ons. Op afstand kunnen wij helaas niet beoordelen waar de klachten vandaan komen. Om je hierbij zo goed mogelijk te helpen willen wij je vragen om contact te zoeken met de winkel waar de aanschaf is gedaan. In overleg met hen kan er gezocht worden naar een passende oplossing. Wij vertrouwen op een goede afwikkeling met de winkel en hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, team Auping klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door dzulfiqar kaushar