Klacht: met overstapservice overgestapt van Ziggo naar KPN.

op 02 september 2015 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik ben eind juni overgestapt van Ziggo alles-in-1, naar KPN alles-in-1 met de keuze voor de overstapservice. Ik merkte 2 dagen geleden echter dat Ziggo nog steeds de maandelijkse abbonementskosten van mn rekening afschrijft.
Ik heb direct de klantenservice van KPN gebeld en daar werd mij verteld dat er geen sprake was van overstapservice en dat ik mijn abonnement bij Ziggo zelf had moeten opzeggen. Dit is pertinent niet waar, want ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik koos voor de overstapservice, juist omdat ik geen zin had in die rompslomp! Alles zou naadloos in elkaar overlopen. Sowieso zou ik zonder overstapservice de overstap niet gemaakt hebben.
Gisteren heb ik contact gezocht met Ziggo en die vertelde me dat er geen opzegging is geweest van internet en televisiediensten. Echter heeft KPN wel op 20 juni mijn telefoondiensten opgezegd bij Ziggo en geregeld dat ik mn telefoonnummer kon behouden als het alles-in-1 pakket van KPN zou in gaan! Heb gisteren dus zelf mn internet en televisie bij Ziggo opgezegd, maar met een maand opzegtermijn. Dus heb vanaf 29 juni (ingang KPN alles-in-1) tot en met 1oktober dubbele kosten. Ziggo schrijft maandelijks ca. 54 euro van mn rekening af, dus heb in drie maanden tijd ca. 162 euro onterechte kosten, die ik uiteraard graag vergoed zie worden door KPN.

Als KPN de drie maanden dubbele kosten van totaal ca. 163 euro vergoed.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tante Jetje