Klacht: Met hart voor onzinnige zorg

Begrip is op op 30 juli 2021 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een aantal keren telefonisch contact steeds met geen oplossing komen en mij gewoon met het probleem laten zitten
Zeggen dat er terug gebeld wordt wat niet gebeurd
En medicatie niet vergoeden dat word voorgeschreven
Extra kosten berekenen voor nieuwe medicijnen
En onbekwaam personeel aan de telefoon die alleen maar iets van het beeldscherm kan aflezen of verwijzen naar website

Gewenste Oplossing:

Dat het vgz met een oplossing komt voor mijn en zeker ook voor andere patiënten die hier veel last en onkosten van hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

Bericht van VGZ-Trias

1 jaar geleden - Beste heer Rovers, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klacht.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klacht.nl die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk uw klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen. Hartelijk dank voor uw geduld. Het Klachtenmanagement team

Reactie van de melder van de klacht Begrip is op

1 jaar geleden - Blijkbaar kan vgz wel snel reageren jammer dat het probleem niet snel opgelost wordt en heeft het vgz daar weer twintig dagen voor nodig Tevens zal ik deze klacht niet verwijderen om andere mensen te laten zien hoe u met klachten omgaat Diep tiest de werkwijze van vgz Patiënten met een kluitje in het riet sturen Misschien moet ik maar weer een uurtje een discussie beginnen met een van u medewerkers zodat ik weer een extra hoge telefoonrekening krijg en het vgz weer extra inkomsten binnen haalt Met vr gr

Reactie van de melder van de klacht Begrip is op

1 jaar geleden - Ben vandaag gebeld door vgz ze hebben mij netjes te woord gestaan Met de schuld bij apotheker,regering,en HUN preferetie beleid te leggen Maar niet met een oplossing komen Zoals verwacht dus weer geen oplossing en zit ik dus nog met het zelfde probleem Volgens mij snappen ze het zelf niet eens meer Dus aan mensen met een vgz verzekering BETAAL geen rekening meer die u van u apotheek krijgt dit gaat niet van u eigen risico af maar is voor eigen rekening Vgz met hart voor waanzinnig zorg En een dikke bonus voor de directie en volgend jaar 100 euro meer zorg premie omdat te bekostigen

Bericht van VGZ-Trias

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klacht.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klacht.nl die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk uw klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen. Hartelijk dank voor uw geduld. Het Klachtenmanagement team

Reactie van de melder van de klacht Begrip is op

1 jaar geleden - Tot op heden nog geen reactie van vgz (wacht al 33 dagen op een reactie die toch niet gaat komen) Ze zeggen van alles maar het is allemaal om mensen maar aan het lijntje te houden zodat ik nog maar eens moet bellen en zij weer geld proberen binnen te harken VOOR MENSEN DIE BEZIG ZIJN MET OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE VERZEKERAAR BLIJF BIJ VGZ WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! REGELRECHT WAARDELOZE ORGANISATIE

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

Bericht van VGZ-Trias

1 jaar geleden - Beste heer Rovers, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klacht.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klacht.nl die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk uw klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. Hartelijk dank voor uw geduld. Het Klachtenmanagement team

Reactie van de melder van de klacht Begrip is op

1 jaar geleden - Zo te zien heeft vgz zijn reacties al voor opgeslagen voor een snelle reactie. als ze nu ook zo snel reageren als men bij vgz een klacht ingediend of belt of met een oplossing komt maar nee alleen maar zeggen dat men de privacy respecteert dat ze blijkbaar ook niet doen WAARDELOOS BEDRIJF

Reactie van de melder van de klacht Begrip is op

1 jaar geleden - Niks doen maar volgend jaar 100 euro meer premie vangen

Bericht van VGZ-Trias

1 jaar geleden - Beste heer Rovers, hartelijk bedankt voor het reageren. Wij begrijpen dat de reactie die u hebt ontvangen niet naar uw tevredenheid is. Soms kunnen wij uw klacht niet oplossen door wet- en regelgeving maar u wel informeren. Wij hebben uw reactie doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een schriftelijke inhoudelijke reactie zodat u de klacht inhoudelijk kan laten toetsen bij de SKGZ. Hartelijk dank voor uw geduld. Het Klachtenmanagement team

Reactie van de melder van de klacht Begrip is op

1 jaar geleden - Zit nog steeds te wachten op een reactie van mijn klacht van 35 dagen geleden

Reactie van de melder van de klacht Begrip is op

1 jaar geleden - U heeft mijn telefoonnummer dus kunt contact opnemen Dat gebeurt niet alleen voor de klacht weg te krijgen Zal wel nog een paar klachten melden ik heb er genoeg over het vgz

Alle klachten die gemeld zijn door Begrip is op