Klacht: Met een kluitje in het riet gestuurt

op 12 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebbe net ffruim eenweek een nieuwe surround set gekocht, een panasonic btt-500. Na deze volgens handleiding te hebben aan gesloten en vervolgens aan te hebben gezet leek alles prachtig te werken. Maar toen begon het. Het geluid verspringt van de voorste naar de achterste boxen en de middelste de hele tijd. Dus de volgende dag naar de bcc en aan de verkoper gevraagt hoe we dat kondenoplossen. Kreeg ik een l*l verhaal over hoe het geluid in elkaar zat en toen liepie weg. Bij blue-ray, dvd radio en tv, welke welsurround opgenomen waren watniet.

Gewenste Oplossing:

stuur iemand langs het insteld of h er in iedergeval oplost danvimd ik allea best en geen telefonisch oplossingen want aan die hanleiding heb ik niks had de orginele nl van internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 januari 2014 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Als u een afspraak wilt maken voor installatie van uw home cinema set, kunt u hiervoor contact opnemen met 0900-0555.
De kosten installatie home cinema set 2.1 bedragen 69,95.

Alle klachten die gemeld zijn door Coolyjoelie