Klacht: Met bladcadeau red abonnement op Libelle Bookazine genomen, maar nu dien ik er nog een bedrag bij te moeten betalen

op 25 mei 2016 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Via bladcadeau red een abonnement genomen op Libelle Bookazine. Volgens de website heb je dan recht op 6 magazines. Inmiddels is het abonnement bevestigd door Sanoma, maar dient er Euro 11,75 bij betaald te worden. Dit staat nergens op de website van bladcadeau vermeld, wanneer je de cadeaukaart verzilverd. Dit is uiteraard pure misleiding en ik wens dan ook dit per ommegaande op een adequate en fatsoenlijke manier wordt opgelost.

Als bladcadeau geeft wat het op de eigen site beloofd en anders dient men vooraf de extra kosten die er aan een abonnement zijn verbonden expliciet te vermelden. Ik heb dus recht op genoemd abonnement zonder extra kosten.
Voor de zekerheid nogmaals de link naar uw eigen site: http://www.bladcadeau.nl/tijdschrift-cadeau-kaarten/BladCadeau-Red/sku-201567-MP.02206.02.02?__utma=13361841.1845447341.1463326796.1463326796.1464201566.2&__utmb=13361841.1.10.1464201566&__utmc=13361841&__utmx=-&__utmz=13361841.1463326796.1.1.utmcsr=(direct)|utmccn=(direct)|utmcmd=(none)&__utmv=-&__utmk=38688355

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bladcadeau over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 27 mei 2016 om 16:16 geantwoord

Beste mevrouw Smit,

Helaas hebben wij afgelopen maand een administratieve storing gehad, waardoor er facturen verstuurd zijn die niet van toepassing waren. U kunt de factuur als niet verzonden beschouwen en wij zien in het systeem dat het abonnement al afgelopen is. Excuses voor het ongemak.

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door gera smit
x