Klacht: Met 4 personen aan tafel, 2 personen krijgen hoofdgerecht

op 18 juni 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Zondag 16 juni 2017,
Wat een gezellig vaderdag etentje moest worden werd een groot fiasco.
Het hoofdgerecht van 2 personen werd opgediend en er werd verwacht dat het hoofdgerecht van de andere 2 personen snel zou komen, niets bleek minder waar.
Na een poosje te hebben gewacht en toch maar begonnen aan het hoofdgerecht kwam een nerveuze bediende haar excuses aan bieden omdat er wat mis was gegaan met het hoofdgerecht van de 2 personen die nog niets hadden gekregen. Deze scharrelde wat patat naar binnen bij gebrek aan beter.
De varkenshaas van mijzelf had naar mijn idee veel te lang onder de warmhoudlampen gestaan o.i.d. want was meer dan droog, nadat wij waren uitgegeten en het hoofdgerecht van onze 2 zoons kwam zag dat er ook behoorlijk zorgelijk uit.
Wij kregen als compensatie de 5 drankjes gratis.
Waarbij ook vermeld moet worden dat de bedrijfsleider, het door dat arme meisje wat ons bediende, probeerde te laten oplossen.

Mijn vaderdag etentje kan natuurlijk niet goed gemaakt worden door dit hele gebeuren, maar om er vanaf te komen met 5 limonade's is wel erg kort door de bocht.
Zou tevreden zijn met een etentje wat wel goed geregeld wordt.
Van der Valk Voorschoten was altijd naar tevredenheid, maar dit sloeg werkelijk alles.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HenkSch