Klacht: Mesjes van Gillette Venus Swirl hebben zeer slecht scheerresultaat

op 27 september 2016 over Gillette in de categorie Producten

Mesjes van Gillete Venus Swirl gekocht. Mesjes zijn zeer slecht. Door alle hobbels en bobbels aan het mesje is scheerresultaat bedroevend slecht. Ook na 50x scheren zijn je benen nog steeds niet glad. Oksels scheren lukt al helemaal niet om over een bikinilijn maar niet te spreken. Mesjes zijn enorm duur en zien er prachtig uit, maar je koopt een mesje omdat je er van uit gaat dat ze goed scheren. Dit is niet het geval.

Ik heb drie mesjes gekocht voor bijna 20 euro. Mesjes zijn zo bedroevend slecht, dat ik ze helemaal niet wil hebben. Je moet er keihard op drukken om toch nog enigszins resultaat te bereiken, waardoor je je benen kapot scheert. Ik wil of mijn geld terug of andere mesjes zonder allerlei toetsers en bellen. De oude Venus women mesjes met vier scheerbladen deden het prima.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gillette

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gillette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slechtmes