Klacht: Mensenrechten schending.

op 03 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik vind dat de telegraaf door een pol VEEL TE VER is gegaan! De veiligheid van 2 kinderen staat op het spel en de telegraaf maakt hier een grapje over. Op twitter maakte de telegraaf de volgende pol: Lili en Howick duiken onder. A: dat is illegaal. B: dat moet kunnen.

Ik vind niet dat jij als telegraaf zulke dingen op het internet moet gooien. Want het zet mensen tegen elkaar op! Ze zorgen er voor dat mensen boos worden op de telegraaf en andere mensen weer boos op de andere. En waar gaat het nou daadwerkelijk om? Om 2 ONSCHULDIGE kinderen die onderduiken voor hun eigen veiligheid.
Zou de telegraaf dit ook hebben gedaan toen Anne Frank onderdook? Het zou volgens sommige een slechte vergelijking zijn, maar alle 3 doken ze onder voor hun eigen veiligheid!

SCHAAM JE DIEP TELEGRAAF!

Ik ben pas tevreden als de telegraaf excuus aanbiedt.

Maar eigenlijk helpt dat allemaal niet, want het is er al uit gegaan en daar hadden ze eerst 10000000000 keer over na moeten denken.

Wat willen ze er mee bereiken? Dit? Dat neem ik aan van niet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 september 2018 om 14:28 geantwoord

Geachte heermevrouw Wietsma,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de pol op twitter niet gepast vind.

Voor opmerkingen en meldingen over artikelen of onderwerpen die met onze redactie te maken hebben verwijzen wij u naar deze afdeling.

u kunt uw melding sturen naar nieuwsdienst@telegraaf.nl of via whatsapp 0613650952.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jonge Medelanders