Klacht: meneer komt 0,0 afspraken na.

op 08 juli 2017 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ANDERE BEZOEKERS! NEEM AUB CONTACT MET MIJ OP! ZODAT WE SAMEN WAT TEGEN DEZE MENEER KUNNEN DOEN! Toch wel knap dat wanneer ik een klacht plaats op 15 mei daar niet op gereageerd wordt omdat dit over GELD GAAT!!! geld waar wij hard voor hebben gewerkt. een klacht van iemand anders waar het alleen over een simpele levering gaat (klacht van 1 juni) daar reageert meneer wel op omdat dit zogenaamd niet waar is. Klachten die wel waar zijn daar reageert hij gewoon niet op. Brieven van de advocaat reageert hij ook niet op. Daarom ondernemen wij op dit moment natuurlijk nog meer acties! Mocht er iemand zijn die ook graag verdere acties onderneemt en net zoals ons denkt dat we samen sterker staan neem dan aub contact met mij op! yaelaa@live.nl daar kunt u mij bereiken!

Gewenste Oplossing:

Wanneer yori meubels mij mijn zuur verdiende geld terug stort. Eerder laten wij dit niet rusten!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yori Meubels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y.W