Klacht: meneer is niet klantvriendelijk en geeft grote bek

op 09 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 74 doetinchem enschede op woensdag 9 augustus rond 17.05 meneer gerft grote mond tegen klanten en klanten wijzen hem erop maar blijft doorgaan
Op centraal station enschede laat hij de voordeur dicht zitten en de achterdeur open een klant klopt aan op de voordeur meneer kijkt laat deur dicht en doet achter deur dicht en gaat appen. Vervolgens klant klopt nogmaals en meneer kijkt weer een gaat vervolgens dom voor zich uit kijken klant klopt nogmaals en meneer begint te schreeuwen ben je blind ofzo je kunt toch zien dat die deur dicht is vervolgens last hij deur dicht openten hem 5 minuten later en geeft grote bek als de klant de bus in komt

Meneer hier zeer duidelijk op aan wordt gesproken of wordt verwijderen van dit traject

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 09 augustus 2017 om 18:30 geantwoord

Beste sky107,

Niet leuk om te lezend dat dit je ervaring is geweest met ??n van onze chauffeurs.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Je reactie heb ik daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam