Klacht: Men weigert – steevast – om bestellingen te versturen naar postNL of DHL ophaalpunten

op 05 oktober 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Men weigert – steevast – om bestellingen te versturen naar postNL of DHL ophaalpunten.
Ik ben nooit thuis – dus ik heb graag STANDAARD de wens om mij bestelling op te halen bij een ophaalpunt. Welk maakt me absoluut niet uit: of het nou POST-NL, DHL óf wat anders is. Het zal me de reet roesten, maar IK BEN OVERDAG GEWOONWEG niét THUIS !!!!!
► Dus graag aanpassing opties op jullie website; ik heb hier al meerdere keren om gevraagd !!!! Is dit nou zo’n moeilijke aanpassing ?? !!! ???

Zie boven !!
Lever naar ophaalpunt:
- POST NL
- DHL
- Koala, . . . . . óf hoevéél smaken hebben we??

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

Reactie van de melder van de klacht PaulDriessen

1 maand geleden - Ibood heeft probleem fantastisch opgelost, artikelen worden opnieuw opgestuurd. Ze zijn ook aan het kijken of het via ophaalpunten kan. Ik kan niet anders zeggen dan SUPER !!!!!

Reactie van de melder van de klacht PaulDriessen

1 maand geleden - Klant heeft geschreven: Ibood heeft probleem fantastisch opgelost, artikelen worden opnieuw opgestuurd. Ze zijn ook aan het kijken of het via ophaalpunten kan. Ik kan niet anders zeggen dan SUPER !!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door PaulDriessen