Klacht: Men heeft me de verkeerde maat gestuurd

op 01 oktober 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik twijfelde of een maat 36 niet net iets te klein zou zijn, bestelde ik voor alle zekerheid ook maar 38.
Wanneer mijn pakje aankomt, blijkt dat ik niet maat 36 en 38 heb gekregen, maar 38 en 40 (zonder dat men mij hierover heeft gecontacteerd. Indien men mij op voorhand had laten weten dat 36 intussen niet meer op voorraad was, had ik iets begripvoller gereageerd). Intussen is maat 36 uitverkocht op de website, dus kan ik geen 36 meer bestellen. Nochtans is 38 net iets te groot, dus nu voel ik me in zekere zin bekocht.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik:
a) toch nog maat 36 kan toegestuurd krijgen
b) korting krijg op de maat 38 die ik heb besteld en zal houden indien er geen 36 beschikbaar meer blijkt te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kwaatje