Klacht: Memory Foam doet niet wat het beloofd.

op 14 september 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik ben 78 jaar en vrij fors en was op zoek naar een nieuw en goed kussen.
De huidige zijn versleten maar ik had geen slaap klachten en ook nooit gehad met kussens. ik heb ongeveer een week geleden gekocht bij koopjesdeal 2 Traagschuim (Memory Foam) Hoofdkussen van Sleep Med. Zorgt volgens de reclame voor een optimale drukverlaging , ontlast nek, rug en schouder.
Gehouden aan instructie en heb 1 van de 2 pas na 24 uur in gebruik genomen.
En wat schets mijn verbazing, na een paar nachten, pijn in mijn nek, rug en schouder gewichten en het kussens is loei hard.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt en inmiddels een andere zachter kussen gekocht. Kan u mij vertellen als dat mogelijk is wat ik doen moet met de kussens van Sleep Med om behoorlijk te kunnen slapen.
Als er geen oplossing is is het dan mogelijk ze te retourneren en dat de de nota welke noch komen moet komt te vervallen?
Ben benieuwd naar uw reactie.

met kussens die mijn geen rug, nek en schouder klachten bezorgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 september 2017 om 15:49 geantwoord

Beste J.M. Geusebroek,

Bedankt voor uw bericht.

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde kussens. Wij hebben de bestelling, de voorwaarden en de conversaties onder de loep genomen.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst op 5 september 2017(Bestelling 202252021 | 5 sep. 2017 13:18:26)
Op 12 september neemt u contact met ons op via de email om aan te geven dat de kussens niet naar wens zijn.

Op 15 september is mijn collega in conclaaf gegaan met de leverancier. Zij geven aan dat het kussen niet geretourneerd kan worden, omdat deze is beslapen.

Dit neemt niet weg dat u niet tevreden bent met de geleverde kussens. Graag zouden wij dit voor u op willen lossen en u mag het kussen wat nog niet is beslapen kosteloos aan ons retourneren en wij zullen het bedrag hiervan crediteren zodra het retour is gekomen. Het andere kussen wat reeds is beslapen, mag u behouden en wij willen u hier graag spaarpunten voor aanbieden. U ontvangt spaarpunten voor het bedrag wat u heeft betaald voor het kussen.

De spaarpunten kunt u bij een eerst volgende bestelling als korting zijnde toepassen.

Hopend dat deze oplossing naar wens is.

In afwachting van uw reactie.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Heeft op 04 oktober 2017 om 11:03 geantwoord

zie feedback 01.10.2017 om 12:00 uur

Reactie van de melder van de klacht geushans@telfort.nl

1 maand geleden - zie mijn feedback 01.10.2017 om 12:oo uur. Heb het vermoeden dat er hiermede iets fout gegaan is en u die niet ontvangen heeft.

Reactie van de melder van de klacht geushans@telfort.nl

1 maand geleden - Ik snap niets van dit feed back systeem heb uitgebreid geschreven waarom ik niet tevreden ben met de geboden oplossing maar krijg de indruk dat u die niet ontvangen heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door geushans@telfort.nl