Klacht: lek van andrhalve liter pak melk

op 14 augustus 2019 over Melkan in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Al meerder malen heb ik ineens lekkend pak halfvolle melk van jullie merk moeten schoonmaken in mijn koelkast en dat is niet leuk. Eerst was het een tijdje gleden en dat meldde ik bij de Vomar in mijn woonplaats, maar de cheffin haalde haar schouders op toen ik zei wat er gebeurd was en ik moest schoonmaken. Nu weer een keer en heb de melk overgeschonken, maar dit wil ik toch wel even aan jullie melden .het pak code was 8 710624283940 Doe er uw voordeel me en controleer het een en ander want het is niet leuk dat dit voorkomt. Het kan ook misschien komen doordat het niet goed in de hekken van de verkoopplaats gedan gaat worden en dan lekken kan . met vriendelijke groeten van en opaaaaatje (89) die de boel wer heeft schoongemaakt en uw wilt waarschuwen voor misschien meer narigheid van lekkende pakken.

xxxx

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Melkan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Melkan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schuif