Klacht: Melding gedragen artikelen, die we niet eens hebben gehad!

op 02 mei 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben begin april een bestelling geplaatst bij Zalando, diverse Name It kinderkleding. (bestel nr 10203029473061). Deze bestelling hebben we in zijn geheel retour gestuurd, waarbij we netjes de codes met retour reden hebben vermeld. Vervolgens krijgen we een melding dat het Warehouse heeft geconstateerd dat 7 artikelen zouden zijn gedragen e/o gewassen!!! Hiervan worden vrij onduidelijke foto’s opgestuurd, maar deze foto’s zijn niet eens artikelen die wij hebben besteld, of uberhaubt in huis hebben gehad. Vervolgens hebben we meerdere malen telefonisch en per mail contact opgenomen met Zalando, aan de telefoon is iedereen begripvol en vriendelijk en komen de beloftes dat het wordt uitgezocht en we dan weer per mail worden geïnformeerd. Nou, dit is gewoon je met een kluitje het riet in sturen, want er volgt telkens eenzelfde mail met de strekking dat het toch echt gedragen is en we gewoon moeten betalen.

De 7 stuks artikelen dienen alsnog retour genomen te worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hammie78