Klacht: Wederom teleurgesteld

op 24 juni 2018 over Melba Toast in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Tot heb ik geprobeerd me niet te ergeren aan steeds het puzzelstuk
van brokjes toast in werkelijk iedere verpakking.
Zelfs van winkel gewisseld omdat ik alle breuk van de toast weet aan de winkel waar ik het kocht.
Het werd eerst een sport een winkel te vinden waar ik ook mijn gekochte spulletjes wel op hele toast kon doen.
Later bleek het een onmogelijke klus want als meer dan de helft van de toast gebroken is in zo goed als alle winkels vind ik dat Melba degene is die in gebreke blijft.
Ik zal voorzichtiger moeten zijn was ook nog de gedachte maar met anderen de ervaring gedeeld bleek dit voor velen een irritatie.
Jammer dat de toast zo lekker is want andere merken genoeg maar jullie toast is heerlijk.

Ik ben tevreden als jullie reageren en als het grootste deel van ed toast heel uit de verpakking komt en niet dat we drie hele toastje hebben en we de brie dan maar zo moeten uitdelen aan de gasten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Melba Toast

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Melba Toast nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door akonig