Klacht: meest slechte bezorgbedrijf

A A.n op 20 december 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al 2 keer thuis gebleven, vrij gevraagd van werk voor de afspraak. En 2 keer loog de bezorger dat we niet thuis waren. Ik belde nav dat mailtje met dynalogic over de onterechte mail. De telefoniste zei dat de pinautomaat niet werkte. Heel toevallig werkte het niet in onze straat. Maar goed een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. Weer vrij gevraagd om eerder thuis te komen; 17-22 uur. Belt de bezorger me op om 16.50 met de vraag of ik thuis ben. ik gaf aan dat ik om 17 u thuis ben. Na ophangen belt hij een minuut later op met de melding dat zijn pinautomaat niet werkt!!! Wat een toeval weer!!! Hij liegt dat hij barst. Ik haastte me om 17 uur thuis te zijn volgens afspraak. En die leugenaar kan niks anders bedenken dat zijn pinautomaat defect is. Dit slaat nergens op. Ik wil weten hoe hij heet en de naam van zijn teamleider.

Mijn telefoon moet op de afgesproken tijd bezorg worden. en de bezorger mag een tik krijgen op zijn vingers.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A A.n