Klacht: Meervoudige problematiek New York Pizza

op 10 september 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Eerst gaf ik telefonisch een bestelling door in een vestiging met mijn voormalige postcode 2134TM,
vroeg om een klein beetje sambal en niet zo erg dat Ik hem heb moeten weggooien terwijl het een bestelling betrof van 10 euro en ook nog 2 euro fooi gaf, dat was telefonisch besteld, en maar niet te spreken over het feit dat bijna elke keer er geen sauce bijzat op het adres strandwal 8 in Heiloo, vervolgens de bestelling hier op 1081JC waarbij z’n pinautomaat-apparaat kapot was, ik was zo coulant dat Ik ondanks m’n pleinvrees en met een begeleider helemaal om het gebouw moest lopen wat voor mij al een reis op zich was en m’n bestelling koud werd geld heb moeten pinnen om de bestelling te betalen en het geluk had dat ik in een kluisje op de afdeling wat kleingeld had, want ik had ook kunnen zeggen dat hij maar een werkend apparaat moest gaan halen dus dat was schappelijk van me en at m,n lauwe pizza maar op.
Toen was er de bewuste avond geen korting op m’n pizza gegeven omdat het onduidelijk was op jullie website, dus heb ik 0900-0102 gebeld en was nog ingelogd en telefoonnummer-herkenning.

Nadat me werd uitgelegd dat het om 2 pizza’s ging en niet 1 was ik in de veronderstelling dat mijn gegevens en bestelling op haar scherm te zien is omdat ik ook een keer eerder een bestelling aanpaste en dat kon gelijk omdat ze gelijk mijn achternaam intoetste, en gaf dus aan dat ik dan verder ging kijken op het internet ervan uitgaande dat ik als ik besteld had (en dat wist Ik niet zeker maar blijkbaar is die bestelling gewoon geplaatst en was eigenlijk verbaasd de koerier te zien)

En kennelijk ben Ik ook niet doorverbonden naar het bewuste filiaal maar had ik dezelfde dame aan de lijn maar eerlijk waar was ik me niet bewust van het feit dat de bestelling niet geannuleerd was, maar was zelf ook geaggiateerd door het misverstand en toen ik werd terug gebeld en ik mag me niet druk maken voor m’n hart en sloot af met “zoek het maar uit”, maar als hij wat langer had gewacht met bellen dan hadden we het gewoon op kunnen lossen want dan had Ik uitgezocht wat Ik nu weet, en dat is dat je het bewuste filiaal moet bellen en als ik geweten had dat de bestelling toch doorgekomen was had ik dus wel m’n excuses gemaakt want dat doe Ik altijd.

Maar nu laten jullie via de kliniek en hun medewerkers weten dat ik geen bestellingen meer mag plaatsen terwijl jullie mijn mobiele nummer hebben en dat vind ik ook niet netjes dat jullie mij niet persoonlijk op de hoogte stellen maar gewoon de IC-care unit hier bellen om dat door te geven.

Met vriendelijke groeten,

Tim.M.Wallig
06-15295673
E-Mail: mikula 1753@gmail.com

Dat ik dan desnoods zoals de met recht boze medewerker gewoon voortaan telefonisch bestel, zoals hij voorstelde, zodat er geen misverstanden meer kunnen ontstaan en ook het nummer met datum plus voornaam van de bewuste medewerker om m'n oprechte excuses aan te bieden omdat hier echt sprake is van een misverstand, en als ik erachter kom dat het dus niet goed ging van mijn kant ben ik mans genoeg om dat toe te geven en daarvoor excuses maken voor het ongemak waarvan de oorzaak bij mij lag uiteindelijk,

tim.m.wallig.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door GoedePizzaBakkers