Klacht: meermaals uitgestelde levering

op 29 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mail aan Leen Bakker op 26-5-2020:
Op 8-3-2020 heb ik zes eetkamerstoelen besteld. De gekozen bezorgdatum was 9-5-2020. Ik zou een dag eerder een mail krijgen over de bezorging. Die kreeg ik niet en dus heb ik de klantenservice gebeld. Ik heb 38 minuten moeten wachten tot iemand mij te woord kon staan. Ik kreeg te horen dat er 10 tot 14 werkdagen vertraging was wegens drukte. Waarom ik hier geen bericht van had ontvangen was niet bekend.
14 werkdagen na mijn veronderstelde leveringsdatum is 28 mei. Op 21 mei kreeg ik een mail waarin stond dat mijn bestelling helaas niet op de afgesproken datum kon worden geleverd. En dat het een tot twee weken later zou zijn. Deze mail komt dus 12 dagen na de veronderstelde leveringsdatum. Er stond ook in dat ik de bestelling niet kan annuleren. Ik vind dit een eenzijdige contractbreuk.
Waarom mag u wel van alles wijzigen en ik niet? Wat kan ik nu verwachten? Mag ik een keer duidelijkheid en graag ook mijn stoelen? Misschien kunt u beter de mensen die achter de telefoon zitten, met nietszeggende antwoorden waar je bijna 40 minuten op moet wachten, in een vrachtauto zetten om de spullen zelf te gaan bezorgen. Heel wat nuttiger dan loze uitspraken doen.

Bestelling online 8-3-2020
Veronderstelde levering 9-5-2020
Mail een dag eerder, 8-5-2020, niet ontvangen
Gebeld naar klantenservice 9-5-2020: bestelling staat klaar in magazijn, nog niet opgehaald door postNL. Vertraging: 10-14 werkdagen. 14 werkdagen 28-5-2020
21-5-2020: mail dat bestelling een tot twee weken later wordt geleverd, afzeggen niet mogelijk. Datum aanvragen ook niet mogelijk.
26-5-2020: contactformulier ingevuld met klacht, ik krijg binnen 2 weken antwoord..
29-5-2020: Gebeld naar klantenservice, ook op 28-5-2020 nog niets ontvangen. Antwoord: bestelling is op 9-5-2020 afgehaald door bezorger. Kan niet worden geannuleerd. Ik krijg zo gauw mogelijk bericht of alsnog kan worden geannuleerd.

Mijn geld terug of de stoelen alsnog morgen geleverd. Dat laatste gaat niet gebeuren want er is nog geen track en trace bekend.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VMC