Klacht: Meereiskaart daluren 2 dgn kaartje werkte niet

op 23 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Een tijd geleden hebben we van de NS een meereiskaartje daluren 2 dgn toegestuurd gekregen. Nu heeft mijn dochter op 16/08/2016 hier gebruik van willen maken om een dagje bij ons op bezoek te komen in Steenwijk.
Mijn dochter is een alleenstaande moeder met 4 kinderen in de leeftijd van 13, 12, 8, 7 jaar en heeft het dus niet breed. Toen ze het kaartje wilde afstempelen op hetWeerter station pakte het stempelaparaat het kaartje niet,
Er waren nog meerdere mensen die hier gebruik van wilde maken en daar pakte het apparaat het kaartje ook niet van en waren dus ook behoorlijk boos. Heeft ze alsnog een ander kaartje moeten kopen en was in totaal dik 150,00 euro kwijt. Nou dat vind ik schandalig duur. Ik kreeg er bijna een hartverzakking van toen ik dit hoorde. Nou gezellig dagje treinen met de NS, mooi niet. Dus dit zal ons geen tweede keer meer overkomen en die voordeelkaartjes die kunnen jullie voortaan houden. Ik heb er op dit moment nog een kompleet trauma van. In woord schandalig.

Hopende op een reactie Uwerzijds, verblijf ik,

Mevr. Wulms
Driesveldlaan 214
6001 KG Weert

Gaarne 52,00 Euro retour.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wulman