Klacht: meereis korting niet meer mogelijk

op 27 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanuit Landgraaf met 2 personen, waarvan 1 een daluren abbonnement heeft geprobeerd te reizen met meereiskorting……. Die mogelijkheid bestaat niet via de Arriva systemen. Volgens een “opgeloste” klacht, zou dit “in het eerste kwartaal van 2017” zijn opgelost…….. we zitten nu in het tweede kwartaal en het werkt nog steeds niet….. Als het prima werkte voor Veolia, moet het toch niet zo moeilijk zijn om het werkend te krijgen voor Arriva, maar die zijn blijkbaar te drukker bezig met lijndiensten schrappen, en reistijden zover in stukjes te hakken dat het sneller is om lopen, dan dingen aan te passen!

Ik ben tevreden als de samenreiskorting op zowel losse kaartjes als OV-chip kaarten kan worden gebruikt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 april 2017 om 15:36 geantwoord

Beste EvandenH,

Wat jammer om te lezen dat je niet van van de Samenreiskorting gebruik hebt kunnen maken. Sinds 7 februari is het mogelijk om de Samenreiskorting op je OV-chipkaart te laden bij de automaten van Arriva.

Wij werken er samen met de NS aan om de overige producten van de NS ook te kunnen aanbieden bij onze automaten.

Ik begrijp dat je ervan baalt dat je niet met korting hebt kunnen reizen. Ik adviseer je daarom een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website: https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/contact-opnemen.htm.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door EvandenH