Klacht: Meerdere personen ziek na eten bestelde pizza’s

MarchavH op 04 april 2018 over New York Pizza in de categorie Horeca

Op vrijdag 30-03 hebben wij 3 pizza’s besteld bij New York Pizza. Na het eten van deze pizza’s zijn zowel mijn man als zoontje erg ziek geworden. Ikzelf voelde me ook niet geweldig maar had er gelukkig in wat mindere mate last van. Helaas hebben ze beide nog het hele weekend last gehad.

Wij hebben melding gemaakt bij New York Pizza door online het klachtenformulier in te vullen, helaas hebben wij tot op heden nog geen enkele reactie gehad.

Er was duidelijk iets niet in orde met de bezorgde pizza’s, zonde van het geld (€50!) maar bovenal van ons verpeste weekend. Jammer dat New York Pizza niet eens de moeite heeft genomen om even te reageren op onze melding.

Een reactie van New York Pizza. Zij dienen minimaal na te gaan wat mogelijk de oorzaak hiervan is zodat er niet nog meer mensen ziek worden. Een excuses lijkt me ook wel op zijn plaats.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door