Klacht: meerdere paykaarten MOETEN KOPEN

op 03 juli 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

best
ik was in contact met een meisje Evy Raes , waar ik iets van kocht ze gaf me de link waar ik mijn betaling kon doen ( via paysafe of beltegoed.nl). maar ik krijg telkens codes en zij zegt telkens paysafe zegt koop nog een van 50 of koop nog 4 van 25 euro. uiteindelijk heb ik bijna 400 euro uitgegeven. en nog steeds kan ze de zending niet sturen omdat de codes niet werken. als ik die sites mail krijg ik laat antwoord. Of zelfs nog steeds geen antwoord. Ik vertrouw dit niet meer. kan iemand zeggen wat ik moet doen ben niet van plan al mijn spaargeld gewoon weg te gooien hoor !

een deel van mijn geldt dat ze afgetrommeld hebben terug krijgen en de juiste werkende codes te krijgen zodat ik eindelijk m\\\'n packet opgestuurd krijg. Als dit niet lukt dan wil ik mijn volledig geldbedrag terug. Dit is echt geen doen meer GVD!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 04 juli 2017 om 12:55 geantwoord

Hoi Isabeau,

Heel vervelend om te lezen dat je mogelijk bent opgelicht. Als je zelf de paysafe codes nog hebt kun je op https://www.paysafecard.com/nl-nl/ controleren of deze nog geldig zijn. Ik help je in ieder geval graag verder, voor het geval dat je aangifte van oplichting gaat doen. Kan je ons per email de betaalkenmerken of ordernummers doorgeven, of het emailadres waarop de bestellingen op www.beltegoed.nl zijn geplaatst? Klacht.nl is een mooie site, maar helaas niet ingericht op dit soort vragen. Je kan het beste contact opnemen via support@beltegoed.nl, dan help ik je graag.

Vriendelijke groeten,
Kasper | Beltegoed.nl
E-mail: support@beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door isabeauke