Mijn Klacht:
ik meld mijn klachten nooit maar nu is het al de zoveelste keer dat ik kapotte sigaretten in mijn pakje heb.
ik vind het zo wel duur worden aangezien het vaker voor komt.
Gewenste Oplossing:
ik zou tevreden zijn met een vergoeding :)
eschuurmans op 07 december 2016 over L and M in de categorie Tabaksbedrijf
Een consument heeft herhaaldelijk kapotte sigaretten aangetroffen in zijn pakje van L and M. Hij uit zijn onvrede over de frequentie van dit probleem en vindt het onterecht dat hij hiervoor moet betalen.
ik meld mijn klachten nooit maar nu is het al de zoveelste keer dat ik kapotte sigaretten in mijn pakje heb.
ik vind het zo wel duur worden aangezien het vaker voor komt.
ik zou tevreden zijn met een vergoeding :)
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM