Klacht: Meerdere klachten

op 18 januari 2014 over Phonespot.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om te beginnen heb ik 8 juli een IPhone 4 16GB (white) besteld bij Phonespot, waarbij een levertijd van 5 á 15 werkdagen werd aangegeven. Hier heb ik echter ruim 2 maanden op moeten wachten, om later te constateren dat de speaker kapot is en dat als ik mijn oortjes inplug het geluid gewoon over de speaker blijft afspelen. Mij werd verzocht om het toestel retour te zenden, dit heb ik dus gedaan. Pas na 2 weken(!) werd er geconstateerd dat de telefoon niet gerepareerd kon worden. Vervolgens werden mij allemaal alternatieven aangeboden waarvoor ik in de meeste gevallen geld moest bijbetalen, ik liet weten dat ik hier niet op zat te wachten en dat ik gewoon dezelfde telefoon wilde hebben. Na heel wat heen en weer gemaild te hebben werd er pas ongeveer een maand later een nieuwe order geplaatst door Phonespot, dit betekende dus wéér wachten..

Pas na weer andere halve maand gewacht te hebben heb ik mijn telefoon ontvangen. Tot mijn grote verbazing moest €96,79 aan inklaringskosten betalen!!! Sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Phonespot beweerde het geld terug te betalen als PostNL niet over zou gaan tot het declareren van de kosten. Toen een ik een reactie van PostNL had gekregen waarin duidelijk aangegeven stond dat ze niet zouden overgaan tot het declareren van de kosten kwam Phonespot steeds opnieuw met nieuwe smoesjes. Dit is al bezig vanaf 23 oktober en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen!! Ik ben er echt helemaal klaar mee!

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van €96,79 voor de onterechte betaling van de inklaringskosten.
Vergoeding van €15,75 voor de aangetekende brief naar PostNL en retourzending naar Phonespot.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Phonespot.nl over deze klacht.

Phonespot.nl

Heeft op 19 maart 2014 om 21:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mevrouw Leonie Posthumus,

U stelt ons hier verantwoordelijk voor het verkeerd inklaren van een garantieproduct dat eerder ingeklaard is door PostNL.

Wij kunnen helaas niet, de ditmaal verkeerde werkwijze van PostNL, wijzigen. Om deze reden hebben wij u dan ook verzocht uw bezwaar aan PostNL te richten.

Uw klacht staat dan ook bij het verkeerde bedrijf.

Met vriendelijke groet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phonespot.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phonespot.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie18