Klacht: Meerdere keren geen pakket ontvangen

Beste ,

Ik heb nou al 3 slechte ervaringen met het OPD (Online Pakket Dienst)

Ik zal de laatste 2 beschrijven.

Op Zaterdag 26 november 2016 zou ik een pakket ontvangen van Telfort met één telefoon hierin, de aangegeven tijdvak afgewacht wat in de mail stond, maar niets ontvangen.

OPD gebeld en kreeg te horen van mevrouw dat mijn pakketje ‘op slot’ zit, daarop heb ik Telfort gebeld en die zeiden dat het in principe geleverd hoorde te worden en dat er niets in hun systemen staat.

Daarna weer OPD gebeld en mevrouw zegt dat Telfort het waarschijnlijk pas vanaf maandag weer in hun systemen kan zien, onzin, Telfort bepaald wat er gebeurd en niet OPD, hun taak is leveren.

Uiteindelijk op Zaterdag 26 november 2016 de bestelling laten annuleren en opnieuw geplaatst, voor levering op Zondag 27 november 2016, tussen 10:00 en 12:00. Weer niets, ondanks goedkeuring van Telfort… Snap niet waarom zo’n groot bedrijf als KPN samenwerkt met OPD? Online regent het klachten over OPD

Wanneer OPD stopt met eigen rechter spelen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar online pakket dienst over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door online pakket dienst in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem1234567890987654321