Klacht: meerdere

op 30 april 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Geachte Mevrouw/ Mijnheer,

Van 23 maart 2017 tot en met 27 maart 2017 hebben wij gelogeerd in het Fletcher Hotel Amelander Kaap.

In vergelijk met de door Uw bedrijf gepresenteerde Hotels is het ons behoorlijk tegengevallen.

Vanzelf kunnen locaties niet allemaal nieuw zijn echter, Vloerbedekking met vlekken een tweede etage die niet is geïsoleerd waardoor het lijkt of er een olifant boven je loopt , smerig balkon.

Het zou ook aan te bevelen zijn dat zeep en douchgel niet in dispensers zou zitten maar in kleine flesjes zoals in de meeste hotels.

Daarnaast beschikt het hotel over een mooi zwembad , Het zou echter netjes zijn als op de kamer een badjas aanwezig zou zijn zodat men in badjas naar het zwembad kan lopen.

Indien dit te kostbaar is , is verhuren van een badjas bij de receptie een optie.

Een paar dagen voor afreizen is er Fletcher met mij telefonisch contact gezocht of ik van een aanbieding gebruik wilde maken n.l. een 5 gangen diner voor de prijs van 29,95 pp.

Echter bleek bij aankomst dat men in het restaurant helemaal geen 5 gangen diner heeft, zodat ik mij genoodzaakt achten deze reservering af te zeggen.

Over het personeel echter niets dan lof deze zijn behulpzaam , beleefd en zeer service gericht.

Vertrouwende dat mijn aanbevelingen Uw aandacht zullen krijgen verblijf ik,

Met vriendelijke groeten.

M Stam.
Kooikerstraat 133,
2408SW Alphen aan den rijn.

0657594288.

aan U

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door w.stam stijnman