Klacht: Meer slechte dan goede reiservaringen

op 20 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga het niet in details beschrijven want het is klacht na klacht en er wordt toch weinig tot niets mee gedaan. Maar ik reis vrij veel met de bus omdat ik geen ander vervoer heb en sinds Arriva heb ik meer slechte dan goede reiservaringen .. ze komen te laat, extreem te laat, te vroeg, komen niet, de opverstap verbindingen zijn soms perfect maar meestal waardeloos , als ik Arriva een punt zou moeten geven tussen de 0 en 10 zou het -1 worden barslecht

Gewenste Oplossing:

Terug zoals het was bij veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 augustus 2017 om 20:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Melanie82,

Jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Ik begrijp uit je bericht dat het vaak niet goed gaat. Je kan het altijd melden via Facebook en/of Twitter als er iets niet goed gaat. Dan kunnen wij het doorgeven in de regio. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 20 augustus 2017 om 20:49 geantwoord

Het is geen oplossing .. als ik een melding maak en het wordt doorgegeven, en dan?

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie82