Klacht: meer geld afschrijven dan de werkelijke reis

op 03 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Op 02 september heb ik een reis gemaakt vanaf Amsterdam Amstel naar Utrecht Central met de NS en dan Vanaf Utrecht CS naar Varrolaan in Utrecht. Ik heb oplettend in en uitgecheckt omdat ik de bedraag wilde declareren. Maar bij het checken van de saldo heb ik gemerkt dat veel geld van mijn kart afgeschreven is. Via de website heb ik mijn reis ook gecheckt en de afgeschreven bedragen kloppen maar mijn saldo klopt niet.
Vandaag lange tijd aan de telefoon gezeten en twee keer 50 cent en veel beltegoed gebruikt. De OV stuurt mij naar NS. NS heeft het gecheckt en zei dat het probleem bij OV ligt. De klantenservice kon mij ook niet helpen. Na twee uur praten en zoeken op internet is mijn probleem niet opgelost is en ben ik heel erg bos!
Ik reis niet vaak met de OV en is in een korte tijd mij twee keer gebeurt.
Laat staan voor de anderen die veel met de OV reizen.

1-De extra afgeschreven bedrag op mijn rekening terug is.
2- in zulke gevallen wordt klant sneller geholpen en duidelijk is wie moet ze benaderen.
3- de klantenservice beter helpt.
4- De OV geeft periodiek de cijfers aan hoeveel ze extra verdienen van zulke praktijken!!!!!!!
5- En de laatste en de belangrijkste dat je de OV kunnen vertrouwen.
Elke keer hoeft je niet controleren of alles goed is en veel tijd besteden of de fout van de OV recht te zetten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.moayyed