Klacht: Meer dan half jaar bezig met de telefoon reparatie

piinkll op 14 september 2021 over GSM Helmond in de categorie Algemeen, Reparatie- en onderhoud diensten

Geachte heer/mevrouw,
half jaar geleden had ik mijn telefoon repareert bij gsm Helmond, ik ben daar 6 keer gegaan om mijn telefoon op te halen, maar elke keer zie ik dat de probleem niet opgelost is, hij is letterlijk meer dan half jaar bezig geweest met mijn toestel, laatste tijd zei hij dat hij mijn telefoon naar de hoofdkantoor moest sturen daarna ben ik meer dan een maandje gewachte en ik zag mijn telefoon nog niet repareert is, hij zei dat hij het toestel naar hoofdkantoor zal sturen , na een dag zei die dat de hoofdkantoor een telefoon aan mij heeft opgestuurd is(het is precies als mijn telefoon, Iphone 11, batterij en de scherm is ook verandert) ,ik heb het 1september opgehaald en nu is weer de zelfde probleem, hij zei dat hij 180 heeft betaald voor hoofdkantoor, maar ik had toen ook twee keer betaald, want toen derde keer ik daar ging zei hij dat het misschien de probleem van batterij is, en daarvoor heb ik ook een keer betaald , en ik heb trouwens mijn telefoon bij hem geleverd en de nieuwe telefoon gepakt. ik vind het gewoon ongelofelijk wat nu gebeurt is ,Zelfs als hij niet weet hoe hij een mobiele telefoon moet repareren, waarom zou het hoofdkwartier mij dan een kapotte mobiele telefoon geven?
(Het probleem met de telefoon is: hij blijft automatisch opnieuw opstarten, dus hij werkt helemaal niet.
ik ben vandaag naar hem gegaan, hij spreekt helemaal niet netjes,Ik ging vandaag naar zijn winkel. Oorspronkelijk opende hij de deur om 10 uur, maar toen ik daar ging, ontdekte ik dat zijn deur gesloten was. Ik belde hem. Hij zei dat hij de deur om 11 uur opendeed, maar hij wachtte tot hij zou komen, het was al 12 uur. Ik vertelde hem dat de telefoon die hij me gaf kapot was, en hij vroeg me nog 6 weken te wachten, en hij zou me vertellen wanneer hij klaar was met zijn onderzoek. Is dit normaal?
graag hoor ik snel een oplossing van jullie!

met vriendelijk groet,
airedan

Ik wil mijn eigen telefoon en geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSM Helmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door piinkll