Klacht: Meer dan een week wachten op douane en UPS doet niks zogenaamd geen idee van wat er bij douane gebeurd

op 09 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket die ik vanuit US ontvangen moet is met snelle verzending verstuurd zodat ik het product snel kan uit testen en het bedrijf daarop feedback kan geven hellaas van leverings dag 29 januari is het inmiddels 9 februari en nog geen pakket ik had begrip dat de douane +-2 dagen zou duren maar niet meer dan een week en probleem is door dat ik het product gesponsord krijg en niet gekocht heb heb ik geen waarde bewijs en daarom het product gelinkt met uitleg toe geen reacties en nu nog steeds niet word elke dag opnieuw gescand dan denk ik van laat dat dan toch ook voor nu elke dag wacht ik erop en dit zorgt voor frustratie want als ik binnenkort op vakantie ga dan komt die pas waarschijnlijk als het nog week moet gaan duren en dan heb ik niet de mogelijkheid om de doelen voor bedrijf te kunnen halen,

Duidelijkheid en niet de schuld op alleen douane werpen douane versturen het toch niet dat doet ups dus regel gewoon een levering of versnel het even.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 februari 2018 om 15:51 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring, echter u pakket is opgevraagd voor inspectie door de douane in Nederland. Vanuit onze kan wordt er geregeld navraag gedaan naar uw zending, echter het is aan de douane of zij de zending vrijgeven. Hier hebben wij geen invloed op.

Zodra uw zending door de douane is vrijgegeven zal deze aan u worden geleverd.

UPS Social Media Team

Heeft op 09 februari 2018 om 15:59 geantwoord

Hellaas zelfde antwoord word dus nog paar weken afwachten ...

Alle klachten die gemeld zijn door Sanderdv