Klacht: Meer dan dubbele betaald zonder duidelijke informatie

op 12 augustus 2016 over Auto europe in de categorie Verhuur

Toen na aankomst op de luchthaven de auto er niet bleek te zijn en mij voor enkele tientjes meer een andere auto werd aangeboden, ging ik hiermee akkoord. Onder het contract stond inderdaad een bedrag dat enkele tientjes hoger was dan het bedrag wat eerder met mij was afgesproken. Nadat mij verzekerd was dat ik niet dubbel zou betalen, heb ik het contract getekend.
Uiteindelijk is dus wel twee keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik heb contact gehad met Auto Europe omdat ik van mening ben dat sprake is van een misverstand. Zij geven aan dat ze niets kunnen doen, omdat ik heb getekend en dus beide bedragen zal moeten betalen. Een auto van 250 euro blijkt nu 535 te kosten. Wat een teleurstelling en wat een teleurstellende service.

Wanneer Auto Europe begrip had getoond en met mij had meegedacht hoe dit opgelost kan worden dan wel hoe de pijn verzacht kan worden. Ook had ik het fijn gevonden wanneer Auto Europe had erkend dat hier sprake is van duistere praktijken waarbij een klant wordt benadeeld. Auto Europe had kunnen meedenken over hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. De enige reactie blijft echter dat het uw probleem is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vos6