Klacht: meer dan 5 uur vertraging vlucht + hotel was ramp

op 09 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Bij deze wens ik mijn ongenoegen te uiten en een klacht
neer te leggen bij uw bedrijf, over mijn vakantie.
De vakantie was naar Kreta van 26/6/2016 tot 3/7/2016
naar hotel Rethymno mare.
Eerst en vooral wens ik u te zeggen dat dit het slechtste
hotel is die ik ooit heb gedaan, en dan zeker wat hygiëne
betreft van de kamers en wat het eten ( buffet )betreft, waar
bijna elke dag hetzelfde kleine buffet was en waar de vlees en
kipwaren meestal niet goed gebakken waren en zelfs nog rauw,
ik moet u niet vertellen dat daar toch wel wat ziektes kunnen uit
voorkomen, zoals bv salmonella!!!!!
Ook wat onze vlieguren betreft, wil ik een klacht indienen:
Eerst was een vlucht heen voorzien om 15h30, daar heb ik een
reis naar geboekt, in combinatie met mijn partner die ook uit
Amsterdam vertrok op dezelfde dag om 12h00, dit was perfect
voor mij, maar later is het vertrek veranderd naar 18h30.
Ook terug was zo geregeld met mijn partners reis, en terug rond
18h00, maar ook daar is het vlucht uur veranderd naar 23.55 , waar
mijn partner terug in Amsterdam kwam om 20h00, wat een lange wachttijd
voor haar was om mij op te wachten. Wanneer wij tenslotte om 21h00
klaar stonden aan het hotel om de bus naar airport te nemen, kregen we
bericht van de receptie dat de bus ons niet kwam ophalen om 21h00, maar
om 00.30 om pas om 04.10 te vliegen naar Amsterdam en waar we tenslotte
pas om 05.00 zijn opgestegen!!!!!! Dus 5 uur te laat !!!! Ik had smorgens klanten
in mijn zaak vanaf 09.00 en ben pas om 08.30 geland en moest nog mijn auto
ophalen in jullie parking en naar Antwerpen rijden. Was pas om 11.15 in antwerpen
en dus 3 klanten verloren. Ook heb ik een taxi van airport naar parking genomen 50€
want buschauffeur zie dat we minstens nog een half uur moesten wachten om te vertrekken
omdat er nog vele andere passagiers mee moesten, ik kon echt niet nog langer wachten.

Bij deze wens ik absoluut gecompenseerd te worden en hoop dat jullie alle begrip hebben
voor de vele last die we hebben gehad. Ik heb maandag ook de hele dag klanten gehad, en
heb dit moeten doen zonder slaap wegens de veranderde vlieguren. Ik dacht dat met een vertraging
van 5 uur er toch al compensatie voorzien is.
De klacht is voor 2 personen
Verschaeve Michel ( vader )
Verschaeve Nathan ( zoon )

Mijn reserverings nr is 3228581
klantnr is 2511377
26-6-2016 tot 3-7-2016
hotel Rethymno mare
2 personen
Verschaeve Nathan
Verschae Michel
te: 0032-3.345.09.01
0032-477.62.38.31
Vriendelijke groeten
Verschaeve Michel

Gewenste Oplossing:

vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dermalina