Klacht: Meer dan 2,5 maand wachten op bestelling iMac 27

op 27 maart 2013 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niets bekend bij BCC. Contact opnemen kan alleen met een betaald nummer. Ze weten niets van hun leverancier maar zouden 3 weken geleden wel al iMacs binnen gekregen moeten hebben.

Computer is overigens gewoon op Apple.nl te bestellen. Uiteraard voor een andere prijs dan die ik heb betaald bij de BCC. Wachten is niet erg maar wel als je niet weet wanneer het einde in zicht is.

Gewenste Oplossing:

Een datum noemen. Laat inkoop Apple bellen en een datum eisen. En als je geen betere relatie met je leverancier hebt moet je geen producten van deze fabrikant verkopen. Je bent als retailer zelf verantwoordelijk voor het tevreden stellen van je klanten dit kan je niet afschuiven op je leverancier en daar merk ik niets van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 02 april 2013 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas is de levertijd in dit geval lang. De klant heeft inmiddels de order geannuleerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Tb2