Klacht: meer dan 2 dagen van onze vakantie kwijt.

op 16 juli 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

mijn vriend en ik hadden een 11 daagse vakantie geboekt naar egypte, de reis was al behoorlijk prijzig maar wij konden allen in deze week. de vlucht tijden waren toen nog niet bekent. wij zijn op dinsdag 3 juli 2012 gegaan en landen om 8 uur in egypte wij waren dus al een dag kwijt, voordat wij bij onze accommodatie waren was het 21.00 uur. donderdag 12 juli werden wij om 19.20u opgehaalt bij ons resort wij hadden die avond de vlucht naar nl om 23.15u wij waren die donderdag dus ook een avond kwijt en vrijdag 13 juli. een hele dag kwijt in totaal zijn wij dus twee en un halve dag kwijt. van onze 11 daagse vakantie.

daarbij wil ik er jullie ook opwijzen dat wij 5 uur egt koud hebben gehad bij de terug vlucht en bij de 2e keer vragen een dekken kregen voor 2 personen wat dus ook nog niet egt helpt. terwijl wij lange mouwen en lange broek aan hadden. later hoorde wij dat wij niet de enige waren met deze klacht. en de dekens op waren.
ik ben nu nog verkouden en last van mijn nek door de Arco.

Een dag vergoeding van 2 personen.
( na verder geïnformeerd te hebben blijkt het dat de vlieg maatschappij maximaal maar 2 dagen van jouw vakantie af mogen nemen.)

Over de Arco, Loop ik nu bij de huisarts. Dat kijk ik nog even aan en anders zal ik met een dokters verklaring komen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 18 juli 2012 om 13:06 geantwoord

Wij hebben op 18 juli een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arke beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wendyk