Klacht: Meer betalen na het verstrijken van de contracttermijn

op 29 november 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi, ik heb inmiddels al een aantal abonnementen bij T-mobile afgesloten waar ik zeer tevreden mee ben. Dit keer alleen niet. Ik had een 2 jarig abonnement die nu blijkbaar al een jaar verlopen is, ik heb geen melding gekregen dat het abonnement verlopen was en ook geen melding gekregen dat de prijs omhoog is gegaan(?!!!). Vooral het laatste is uiterst apart want na 2 jaar is mijn telefoon volledig afgelost en hoort het bedrag dus juist te zakken. PS mijn ingangsdatum weet ik niet meer.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de teveel betaalde bedragen terug gestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RubenRauch1995